سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزان آذربایجان‌شرقی

 مرحله استانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان استان آذربایجان شرقی  با حضور ۲۷۰۰ شرکت کننده در محل مجتمع آموزشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی به صورت مجازی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان  آذربایجان شرقی در حاشیه مسابقات قرآن دانش‌آموزان با بیان اینکه مسابقات دارای چهار مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای یا شهرستانی، استانی و کشوری است، گفت: با توجه به اینکه شرایط کرونایی در کشور حاکم است، ولی نه تنها این مسابقات تعطیل نشده بلکه استقبال خوبی از این دوره به عمل آمده است.

علمی افزود: استقبال بیشتر از این دوره از مسابقات  فعالیت همکاران اداره کل آموزش و پرورش و اداره قرآن و عترت را نشان می‌دهد.

او گفت: در مرحله استانی ۲۷۰۰ نفر توانستند بعد از گذراندن مرحله آموزشگاهی و منطقه‌ای به مرحله استانی راه پیدا کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۱ رشته حفظ، تفسیر، قرائت قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان، احکام و انشای نماز از تمامی بخش‌ها و شهر‌های استان برگزار می‌شود.

او همچنین از همکاری سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی بابت همکاری در برگزاری این دوره از مسابقات قرآن تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.