سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز:

بعد از عید فطر با افزایش بیماران کرونایی روبه‌رو هستیم

احمدی‌بلوطکی گفت: بعد از عید فطر با افزایش بیماران کرونایی روبه‌رو هستیم و دست خواهش و التماس ما اول به سمت مردم می‌رود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی‌بلوطکی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: نگرانی‌های ما در این روز‌ها جدی‌تر است، زیرا با بحرانی برای روز‌های بعد از عید فطر و افزایش بیماران کرونایی روبه‌رو هستیم و در این شرایط، دست خواهش و التماس ما اول به سمت مردم می‌رود.

او بیان داشت: با توجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان، انتظار داریم اگر مراسمی در مساجد برگزار می‌شود با حداقل جمعیت و با رعایت حداکثر اصول بهداشتی باشد تا در خصوص مساجد و مراسم در ماه مبارک رمضان مدیریت خوبی را داشته باشیم.

احمدی‌بلوطکی ادامه داد: ممکن است دید و بازدید‌ها و رسوماتی که در این ماه در اقوام مختلف وجود دارد را شاهد باشیم؛ انتظار داریم مردم همکاری لازم را داشته باشند تا در وضعیت شیوع بیماری، فضای ملتهبی ایجاد نشود.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: اینکه پیک سوم بیماری در خوزستان بیش از سه ماه طول کشیده است، نتیجه دید و بازدید‌های دو هفته تعطیلات عید نوروز بوده است واگر نتوانیم بار مراجعات را کنترل کنیم و تراکم جمعیت، عید فطر و اواخر ماه مبارک رمضان گره بخورد، فاجعه‌ای رخ خواهد داد که قابل کنترل نیست.

این مقام مسئول گفت: ادارات و سازمان‌ها که در یک سال گذشته با تمام توان پای کار بوده‌اند، در یک ماه آینده با جدیت بیشتری در خصوص فعالیت یک‌سوم ادارات اقدام کنند و تذکرات و توصیه‌های لازم را بدهند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.