سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عطر اردیبهشت در مدارس کرمان پیچید

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کرمان گفت: پویش دانش‌آموزی عطر اردیبهشت دو، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهران باهری رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، با تقدیر از خدمات ارزنده فرهنگیان، ارتقا سواد رسانه‌ای دانش آموزان، به نمایش گذاشتن جلوه‌های ویژه معلمی در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا به همت دانش آموزان، شناخت توانمندی‌های دانش آموزان و ایجاد ارتباط موثر و اثربخش بین اولیا و دانش آموزان با معلم، مدرسه و مسئولان را از مهمترین اهداف راه اندازی پویش عطر اردیبهشت دانست.

او افزود: دانش آموزان استان کرمان در تمام دوره‌ها و رشته‌های تحصیلی می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

باهری عنوان کرد: دانش آموزان می‌توانند مراتب سپاس خود را از معلمان در قالب کلیپ تصویری یک دقیقه ای، فایل صوتی حداکثر سه دقیقه و دل نوشته یک صفحه‌ای در قالب (word) به پیام رسان سروش به شماره ۰۹۱۳۹۵۷۲۷۴۱ تا ۱۸ اردیبهشت ماه ارسال کنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از اهدا جوایز نقدی و لوح سپاس به ۴۲ اثر برتر پویش استانی دانش آموزی عطر اردیبهشت دو خبر داد.

او گفت: پویش عطر اردیبهشت یک با شرکت بیش از هزارو ۷۴۰ دانش آموز کرمانی در اردیبهشت ۹۹ برگزار شد و از ۴۱ نفر از دانش آموزان استان در این پویش تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.