سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای قصرقند به ۴۰ درجه سلسیوس رسید

معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته قصرقند در جنوب استان با دمای ۴۰.۲ درجه سلسیوس گرمترین شهر استان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمود دیانتی معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: این دهمین روز از ابتدای بهار است که دمای قصرقند به ۴۰ درجه سلیسوس و بیشتر از آن می‌رسد.

او افزود: در شبانه روز گذشته دمای ۱۸ شهر سیستان و بلوچستان به بیش‌از ۳۰ درجه سلسیوس و هفت شهر بیشتر از ۳۶ درجه سلسیوس رسیده است.

معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی، روند دمایی استان در چند روز آینده افزایشی است، اما میزان نوسانات خیلی قابل توجهی نیست.

او ادامه داد: برآورد می‌شود اوایل هفته آینده دمای شهر زاهدان نیز به بیش‌از ۳۰ درجه سلسیوس برسد و تمام شهر‌های استان در گرمترین لحظات روز دمای بیشتر از ۳۰ را تجربه کنند.

دیانتی از ادامه وزش باد در نواحی شمالی و مرز شرقی استان خبرداد و گفت: وزش این باد در نقاط مستعد منجر به خیزش گردوخاک و کاهش موقتی دید افقی می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.