سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۵ واحد نانوایی متخلف در گلستان پرونده دار شدند

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان از تشکیل پرونده برای ۵۵ واحد نانوایی متخلف در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان به نقل از روابط عمومی صمت گلستان، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان گفت: از ابتدای طرح ماه مبارک رمضان بیش از ۷۹۷ بازرسی از واحد‌های نانوایی در سطح استان به عمل آمده و ۵۵ پرونده تخلف به ارزش تقریبی صد و ۱۹ میلیون و ۵۹۰ میلیون ریال تشکیل شده است.

او با اشاره به نظارت بر واحد‌های نانوایی سطح استان گفت: عرضه نان باکیفیت به مردم مهم‌ترین مطالبه‌ای است که از سوی اقشار مختلف جامعه پیگیری می‌شود، لذا با توجه به حساسیت‌های بهداشتی و نیز نظارت بر عملکرد نانوایی، بازرسی‌ها و برخورد با متخلفان تشدید شده است.

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان قیمت انواع نان روغنی در نانوایی‌های دولتی مرکز استان گلستان ۲ هزار تومان و در نانوایی‌های آزادپز ۲ هزار ۵۰۰ تومان بوده که این قیمت‌ها از روز نخست ماه مبارک رمضان اجرایی شده است.

او افزود: از ابتدای اردیبهشت ماه وزن چانه نان بربری چه در آزادپز و چه دولتی پز ۵۰ گرم کاهش می‌یابد، اما قیمت نان تغییر نخواهد یافت.

اصغری گفت: شهرندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب و... مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گزارش دهند.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.