سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد جدی باهرگونه انحراف در واکسیناسیون کرونا کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به آغاز فرایند واکسیناسیون کرونا برای گروه‌های خاص، گفت : دادستانی باهرگونه انحرافی در واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه برخورد جدی می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت : در چند هفته اخیر که این فرآیند در کشور شروع شده، شاهد انتشار اخباری از تزریق واکسن به افرادی خارج از اولویت‌بندی‌ها در برخی از شهر‌ها هستیم که باتوجه به اینکه فرآیند واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه هم آغاز شده، بنابراین باید مسئولان بهداشت و درمان استان اهتمام لازم را داشته باشند تا شاهد وقوع چنین اتفاقاتی نباشیم.

او گفت : در این راستا در صورت وقوع چنین اتفاقی در کرمانشاه علاوه بر مدیران متخلفی که از جایگاه خود سوء استفاده کرده اند، با مسوولان مرتبط شبکه بهداشت و درمان هم به دلیل کوتاهی در نظارت‌ها برخورد خواهد شد.

او افزود: در هر نوبت تزریق واکسن باید بررسی‌های دقیقی به عمل آید تا مشخص شود کسانی که واکسن را دریافت کرده اند، آیا اسامی آن‌ها جزو اولویت‌ها بوده یا خیر.

کرمی افزود: قطعا دستگاه قضا با مدیرانی که با سوء استفاده از موقعیت و جایگاه خود اقدام به تزریق واکسن کرونا برای خود و یا اطرافیانشان خارج از نوبت کنند، برخوردی جدی و قاطع خواهد داشت.

او گفت: بنابراین با هرگونه انحرافی در واکسیناسیون گروه‌های هدف در استان برخورد می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.