سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت نمایندگان گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پی درگذشت سردار حق بین

نمایندگان گیلان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت سردار محمدعلی حق بین را تسلیت گفتند.

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار محمدعلی حق بین، از فرماندهان دوران دفاع مقدس و فرمانده فاتح نبل و الزهرا سوریه دیروز (سه شنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰) بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان پارس رشت دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

نمایندگان گیلان در مجلس خبرگان رهبری به همین مناسبت پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای صادر کردند.

پیام تسلیت درگذشت سردار نامدار گیلانی

آیت الله سیدعلی حسینی اشکوری، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی درگذشت سردار حق بین را تسلیت گفت.

در این پیام تسلیت آمده است:

در این گذرگاه و عبرتکده که هر روز شاهد تعداد کثیری هستیم گویی ناگهان از میان ما رخت بر بستند، ولی این راهی است که همه انسان‌ها ناگزیر از آنند.

خوشا به حال آنانی که با سلامت نفس و انجام وظیفه در راه خدا و رسول و اهل بیت (ع) و خدمت به خلق زندگانی را به سر رسانند و چهره ماندگار در ملکوت از خود به جای گذاشتند.

سردار نامدار حق بین یکی از آنان است.

روحش شاد باد.

خداوند به بازماندگانش صبر و اجر عنایت فرماید.

درگذشت شهادت گونه مدافع شجاع حرم اهل بیت (ع)

آیت الله احمد پروائی، نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پی درگذشت شهادت گونه دو تن از یادگاران دفاع مقدس پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

خبر درگذشت شهادت گونه سردار رشید سپاه اسلام، فاتح نُبُل و الزهراء مدافع شجاع حرم اهل بیت علیهم السلام سردار حق بین همزمان شد با ایام درگذشت یکی دیگر از سربازان صدیق وجانفشان ولایت سردار حجازی عزیز، که هر دو از مبارزین خطّ مقدّم در سنگر‌های مقاومت بودند که به همرزم شهیدشان، سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز پیوستند، این جانب شهادت این دو سردار دلاور را به رهبر عزیز انقلاب و به همرزمان و به ملت شهید پرور ایران اسلامی و خانواده‌های معزّز این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم و برایشان در این ماه عزیز از پروردگار متعال علوّ درجات را مسئلت می‌کنم.

سلام علیهما یوم وُلدا و یوم استشهدا و یوم یُبعَثا حیّاً

 آسمانی شدن سردار حق بین، فرمانده فاتح نبل و الزهرا

آیت الله رضا رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی عروج سردار حق بین را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت آیت الله رمضانی آمده است:
خبر آسمانی شدن سردار حق بین، فرمانده فاتح نبل و الزهرا موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

قامت برافراشته و عزم راسخ وی در جبهه مقاومت در کنار حسن خلق و ارادتش به اهل بیت علیهم السلام همواره زبانزد همرزمان و روحیه بخش اراده‌های پولادین در محو دشمن جاهل و ایادی استکبار در نبرد با داعش بود.

سردار حق بین در قامت فرماندهی مدافعان حرم، پرچم دینداری و دین باوری فرزندان شجاع سرزمین میرزا کوچک را بر افراشت تا یک بار دیگر تاریخ استان گیلان ورقی بر ارادت مردم این مرز و بوم را به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام بیفزاید و نسل آینده به آن افتخار کند.

ضمن عرض تسلیت عروج شهادت گونه این سردار جبهه مقاومت به محضر فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند منان مسئلت می‌نمایم او را در جوار شهیدان عالی مقام به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی مأوا داده و از دریای بیکران محبت اهل بیت سیراب نماید و صبر و بردباری را به همسر مکرمه و بازماندگان عزیزش عنایت فرماید.

عاش سعیدا و مات سعیدا

تسلیت درگذشت جانباز سرافراز سردار حق بین

آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، درگذشت جانباز سرافراز سردار محمدعلی حق بین را تسلیت گفت.

در این پیام تسلیت آمده است:

عروج شهادت گونه جانباز سرافراز سردار محمدعلی حق بین، از فرماندهان پیروزمند هشت سال دفاع مقدس، فرمانده سابق لشکر پر افتخار قدس گیلان و از شخصیت‌های تأثیرگذار بر محور مقاومت را به محضر مقدس امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران خصوصا مردم عزیز استان گیلان و شهرستان قهرمان پرور لنگرود و خانواده گرامی ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

این جانب برای سردار حق بین عزیز که عمر با برکت خود را صرف مجاهدت در راه خدا و حمایت از مظلومان و دفاع از حریم ولایت نمود، از درگاه خداوند متعال رحمت و غفران واسعه الهی و برای تمام دوستداران و علاقه‌مندان و همرزمان ایشان صبر جزیل مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.