سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انگیزه بالای حسن یزدانی برای کسب دومین طلای المپیک

حسن یزدانی با کسب مقتدرانه مدال طلا در رقابت‌های قهرمانی آسیا انگیزه و آمادگی اش را برای موفقیت در المپیک به رخ حریفان کشید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد که حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم ۳ حریف خود را با امتیاز عالی و بدون دادن حتی یک امتیاز از پیش رو برداشت و به مدال طلا رسید.

درست است میدان آسیایی برای یزدانیِ قهرمان جهان و المپیک کوچک است، اما او با اعلام آمادگی که حاضر است تا قبل از بازی‌های المپیک در هر تورنمنت دیگری کشتی بگیرد ضمن خط و نشان برای سایر رقبا انگیزه اش را جهت کسب طلای المپیک و درخشش در این رویداد بیش از پیش آشکار کرد.

در همین راستا نیز سایت اتحادیه جهانی کشتی نوشت: برای حسن یزدانی سوپراستار کشتی جهان، مسابقات قهرمانی آسیا فقط یک قدم در راه آماده شدن برای هدف نهایی او که رسیدن به دومین مدال طلای متوالی المپیک است، محسوب می‌شود. یزدانی یک بار دیگر ثابت کرد که خودش به تنهایی یک کلاس مبارزه است.

دارنده ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز جهان درباره سطح رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز اظهار داشت: «باید در حد آسیا از حریفان انتظار داشت. بدیهی است آزادکاران ما فنی‌تر هستند و تمرینات بیشتر و بهتری نسبت به رقبای آسیایی داشتند. بی تردید کلاس کشتی ایران بالاتر از آسیاست. البته در بعضی از اوزان اتفاقاتی رخ داد که بچه‌های ما نتوانستند شایستگی و توان واقعی خود را نشان دهند که امیدوارم آن‌ها هم در مسابقات بعدی بتوانند موفق عمل کنند.»

حدود ۳ ماه تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو زمان باقی مانده و بی شک دوست داران کشتی منتظر کسب دومین طلای حسن یزدانی در این میدان بزرگ هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.