سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف خودروی حامل ماهی قاچاق در سلماس

رییس اداره حفاظت از محیط زیست سلماس از توقیف خودروی حامل ۲۸۵۰ قطعه ماهی قاچاق از مبدا سد ارس به مقصد ارومیه در کمربندی سلماس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فهیمه قمری رییس اداره حفاظت از محیط زیست سلماس گفت: بر اساس گزارش‌های مردمی توانستیم خودروی حامل ۲۸۵۰ قطعه ماهی قاچاق را متوقف کنیم.

او  افزود: طی گزارش مردمی مبنی بر صید و حمل غیر مجاز ماهی از مقصد سد ارس در شمال استان آذربایجان غربی که به مقصد ارومیه در حال حرکت بود، یگان حفاظت از محیط زیست سلماس با همکاری نیروی انتظامی و با حضور به موقع در محل توانست نیسان حامل ماهیان قاچاق به تعداد ۲۸۵۰ قطعه که غالبا از نژاد سیم کپور بودند را در کمربندی سلماس به سمت ارومیه توقیف کنند.

قمری گفت: ماهی‌های کشف شده با هماهنگی مسئولین قضایی ضبط و به یکی از سردخانه‌های شهرستان سلماس تا حصول نتیجه انتقال داده شده و پرونده این تخلف به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

رییس اداره حفاظت از محیط زیست سلماس گفت: به منظور حفظ و باز سازی ذخایر و زاد ولد ماهیان صید در این دریاچه از اوایل فروردین سال جاری ممنوع اعلام شده بود که بر همین اساس خودروی حامل ماهیان قاچاق متوقف شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.