سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار بروجن:

کارشکنی‌ها در تأمین آب شرب پذیرفتنی نیست

فرماندار بروجن بر ضرورت تکمیل و بهره برداری هر چه سریع‌تر پروژه انتقال آب بن به بروجن تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: خشکسالی‌های اخیر و کاهش بارندگی‌های سالانه، دشت‌های سفید دشت و فرادنبه را به دشت‌های ممنوعه و ممنوعه بحرانی تبدیل کرده است و بخشی از آب مورد نیاز این دو شهر به صورت سیار تأمین می‌شود.

او با اشاره به اینکه تنها راه گذر از بحران آبی شهرستان بروجن، تأمین آب پایدار از طریق طرح‌های خارج از حوزه است؛ بر ضرورت تکمیل و بهره برداری هر چه سریع‌تر پروژه انتقال آب بن بروجن به عنوان یکی از ۳۱ طرح بزرگ و اولویت دار دولت دوازدهم تأکید کرد.


بیشتر بخوانید


ملکی اضافه کرد: از مجموع ۱۶۱ کیلومتر خط انتقال اصلی این طرح آبرسانی، ۳۵ کیلومتر در حوزه شهرستان بروجن است که کمتر از ۷ کیلومتر از این مسیر لوله گذاری نشده است.

او ادامه داد: عملیات احداث مخزن شماره ۳ این طرح نیز به رغم پرداخت دیون و تعهدات قرارداد پیمانکار، متأسفانه به کندی در حال پیشرفت بوده و کم کاری پیمانکار محسوس است.

ملکی با تأکید بر اینکه در تأمین آب شرب سالم و بهداشتی هیچ کوتاهی و کارشکنی قابل پذیرش نیست ادامه داد: به پیمانکار این قسمت از طرح ۱۰ روز کاری مهلت داده شده که در صورت عدم پیشرفت، نسبت به پیگیری از طریق مراجع قضایی و خلع ید پیمانکار و انتخاب پیمانکار جدید از سوی آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری اقدام خواهد شد.

او ابراز امیدواری کرد: که با توجه به فعال بودن پروژه در حوزه شهرستان بروجن در ماه‌های آینده شاهد تکمیل لوله گذاری و مخزن شماره ۳ و بهره برداری از این طرح ملی باشیم.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.