سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان سینا خانه دوم بیماران کرونایی

رئیس بیمارستان سینا در شهرستان کارون از بستری ۶۳ بیمار کرونایی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کریم بیت سیاح رئیس بیمارستان سینا در شهرستان کارون گفت: هم اکنون ۶۳ بیمار کرونایی در بخش‌های مختلف این بیمارستان بستری هستند و با توجه به اینکه بار روزانه مراجعه به بیمارستان، سینوسی و متغیر است، نمی‌توان با قاطعیت درباره روند کاهشی یا افزایشی بیماری اظهارنظر کرد.

او به وجود ۲۸ تخت آی سی یو در این بیمارستان اشاره کرد و بیان داشت: در برخی روز‌ها تعدادی از آن‌ها خالی می‌شوند، اما بلافاصله بیمار جایگزین می‌شود، البته طرح تجویز رمدسیویر در بیمارستان تاثیرات خود را به خوبی نشان داده است.

بیت سیاح به بهبود ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی با توجه به ظرفیت سازی تخت‌های بیمارستانی علیرغم افزایش فشار کار بر کادر درمان اشاره کرد و اظهار داشت: ما نیز همچون دیگر مراکز درمانی استان و حتی کشور با کمبود نیروی پرستار مواجه هستیم، اما با این وجود پرسنل بیمارستان همه تلاش خود را برای خدمت رسانی به بیماران انجام می‌دهند.

رئیس بیمارستان سینا در شهرستان کارون تصریح کرد: با حمایت‌های خوب دانشگاه علوم پزشکی اهواز به لحاظ دستگاه اکسیژن ساز هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.