سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک خیر همدانی ساختمان دو طبقه خود را وقف دانش آموزان استثنایی کرد

نیکوکار ۸۲ ساله همدانی ساختمان دو طبقه خود را به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد تومان وقف دانش آموزان استثنایی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،آقای محمد علی قمری ساکن همدان  که ۸۲ سال سن دارد، در کودکی پدر خود را از دست می‌دهداما با پشتکاری  فراوان در کنار عموی به شغل کشاورزی می‌پردازد.

این خیر همدانی ساختمان دو طبقه خود با متراژ بالای ۴۶۱ متر مربع به ارزش  بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال وقف دانش آموزان استثنایی کرد.

او هدف خود از این کار خدا پسند را  معامله با خدا می‌داند اعلام کرد و افزود: ۱۲ فرزند دارد که شکر خدا همه شاغل و در سلامتی به می‌برند.

این ساختمان مسکونی ۲ طبقه و به متراژ۴۶۱ متر مربع در خیابان روحانی روبروی استخر آبیاران برای تحقق اهداف آموزش و پرورش استثنایی و برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه وقف شده است.

تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از خیر نیک اندیش حاج محمدعلی قمری

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از واقف و خیر نیک اندیش حاج محمدعلی قمری تجلیل کرد.

محمد پورداود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در دیدار با این نیکوکار همدانی با اشاره به جایگاه ارزشمند خیران در آیات و روایات اسلامی، اظهار کرد: کار بزرگ خیران و واقفان مصداق بارز فاستبقوالخیرات است که آثار ماندگاری دارد.

او اقدام خیرخواهانه حاج محمدعلی قمری در اهدای یک باب ساختمان برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه را بسیار ارزشمند خواند و خطاب به این خیر نیک اندیش افزود: شما با این کار، گام بزرگی برای تسهیل در تعلیم و تربیت دانش آموزان برداشته اید و این ملک را به دانش آموزانی اهدا کرده اید که وکیلی جز خداوند ندارند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
عالی . خیرش را ببیند انشا الله