سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیین‌های عبادی تا پایان ماه رمضان در مهاباد برگزار نمی شود

فرماندار مهاباد گفت: برای کنترل شیوع کرونا ویروس آیین‌های نماز جمعه، نماز جماعت و تراویح تا پایان ماه مبارک رمضان در مساجد برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار مهاباد در جلسه شورای روحانیون اظهار داشت: بنا بر مصوبه جدید ستاد مقابله با کرونای مهاباد به منظور کنترل شیوع این بیماری برگزاری آیین‌های عبادی سیاسی ( نماز جمعه، نماز جماعت و تراویح) تا پایان ماه مبارک رمضان در مساجد این شهرستان ممنوع است.

خدرلو افزود: روحانیون جایگاه خاص و ویژه‌ای در بین مردم داشته و از پتانسیل آنان برای تشویق شهروندان نسبت به رعایت نکات بهداشتی باید بخوبی استفاده کرد.

او با بیان اینکه هم اکنون در شرایط جنگی مقابله با کرونا قرار داریم، گفت: ماموستا‌ها در دفاتر ثبت ازدواج نیز باید به صورت جدی به زوج‌ها به برگزار نکردن تجمع و مراسم‌های عروسی در وضعیت کنونی تاکید کنند.

فرماندار مهاباد با اشاره به اینکه رعایت نکات بهداشتی بهترین صلاح مقابله با کروناست، اضافه کرد: در همین راستا و برای تشویق مردم به استفاده از ماسک در اماکن عمومی پنج هزار عدد ماسک در چهار نقطه اصلی شهر در بین شهروندان توزیع شد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.