سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون دفاع زیستی سپاه روح الله عنوان کرد:

سپاه روح الله تمام قد در میدان مبارزه با کرونا

سرهنگ امینی گفت: سپاه روح الله هر چه در توان داشته باشد را به میدان مبارزه با کرونا می‌آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ محمد تقی امینی معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه سپاه وظیفه ذاتی خود می‌داند که در مواقع بحرانی در خدمت مردم و جامعه باشد گفت: هر چه در توان داشته باشیم را به میدان مبارزه با کرونا می‌آوریم.

سرهنگ امینی افزود: با یاری خدا و کمک مردم و دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مسئولان، تا آخرین نفس برای شکست ویروس کرونا، در کنار مدافعان سلامت خواهیم ایستاد موج چهارم بیماری کرونا را کنترل می‌کنیم.

او اضافه کرد: اکنون دانشگاه علوم پزشکی برای درمان و مقابله با کرونا ویروس با کمبود شدید نیرو و برخی تجهیزات پزشکی مواجه است، و از همین رو سپاه پای کار است.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: ضمن اینکه در تامین نیروی انسانی به دانشگاه علوم پزشکی کمک می‌کنیم خوابگاه حضرت زهرا (س) را هم به عنوان نقاهتگاه به۶۰ تخت مجهز کرده ایم.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، سپاه با گروه‌های جهادی، بسیجیان مختلف در زمینه‌های تولید ماسک و دستکش، ضدعفونی، گندزدایی، غربالگری، اقدامات حمایتی و مراقبتی در طرح شهید سلیمانی و... کمک و یاریگر دانشگاه علوم پزشکی بوده و این حمایت خود را تا ریشه کنی کامل این ویروس همچنان ادامه خواهد داد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.