سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار زنجان:

تعداد مراجعین به مراکز ۱۶ ساعته ۱۰ برابر شده است

حقیقی گفت: در اثر عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تعداد مراجعین به مراکز ۱۶ ساعته زنجان ۱۰ برابر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حقیقی استاندار زنجان در ستاد پیشگیری از کرونا، با اشاره به اینکه طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم رعایت جدی دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، همه محدودیت‌های کرونایی در شهر‌های قرمز باید اعمال شود، گفت: در چنین شرایطی یک صدا شدن برای مهار کرونا از سوی مردم و مسئولان امری ضروری است.

او با بیان اینکه رعایت دستورالعمل ها باید به صورت زنجیر وار رعایت شود، افزود: متاسفانه در اثر عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی میزان مراجعه افراد به مراکز ۱۶ ساعته استان زنجان ۱۰ برابر شده است.

حقیقی با اشاره به اینکه محدودیت‎ های کرونایی تعیین شده بایستی با قاطعیت انجام شود، ادامه داد: باید با مخدوش‌کنندگان پلاک خودرو برخوردهای لازم انجام و به دفاتر قضایی و کارگزاری‌های تامین اجتماعی مجدداً اخطار داده شود و در صورت رعایت نکردن مسائل بهداشتی، پلمب یا تعطیل شوند.

استاندار زنجان همچنین بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شب‌های قدر تأکید کرد و گفت: باید کمیته‌ای در این خصوص تشکیل شود.

او با اشاره به اینکه دستگاه‌های اداری نیز موظف به رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستند، افزود: اسامی دستگاه‌های اداری استان زنجان که دستورالعمل های هاابلاغی را رعایت نکردند باید در اختیار استانداری قرار داده شود.

حقیقی با تأکید بر تعطیل بودن آرامستان‌های زنجان به لحاظ کنترل شیوع ویروس کرونا، گفت: همه اصناف مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ باید تعطیل باشند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.