سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت کتابخانه تخصصی کودک در مشهد

معاون اداری و مالی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: به زودی کتابخانه تخصصی کودک در مشهد ساخته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا دانایی معاون اداری و مالی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: کتابخانه تخصصی کودک به منظور توسعه زیرساخت‌های فرهنگی شهر مشهد در مجموعه فرهنگسرای کودک و آینده در بوستان کوهسنگی ساخته خواهد شد.

او افزود: ساختمان این پروژه ۳۰۰ متر مربع مساحت دارد و جهت ساخت و راه‌اندازی آن حدود ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


معاون اداری و مالی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان این‌که کتابخانه کودک و آینده با هدف تبدیل شدن به یکی از مهمترین مراکز فرهنگی و آموزشی کودک در شرق کشور در پنج سال آینده تأسیس خواهد شد، ادامه داد: پویایی و پیشرفت جامعه ایران وابستگی مستقیم به پویایی و توانمندی فکری کودکان و نوجوانان کشور دارد. برای تحقق این امر، مشهد نیازمند کتابخانه‌ای تخصصی و پویا برای کمک به جامعه کودکان است که با برنامه‌ها و فعالیت‌های گوناگون بتواند در جهت افزایش توانمندی‌های فکری و کاهش مشکلات فکری و رفتاری آن‌ها تلاش کرده و فضای مناسب برای رشد فکری را در آینده‌سازان کشور فراهم کند.

دانایی بیان کرد: بر این اساس ساخت کتابخانه تخصصی کودک در مجموعه فرهنگسرای کودک و آینده مد نظر قرار گرفته و به زودی آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام// م.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.