سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور تیم هندبال نفت وگاز گچساران در رقابت های آسیایی با ۵ بازیکن قرضی

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران از جذب ۵ بازیکن از دیگر تیم‌ ها برای حضور در رقابت‌ های جام باشگاه‌ های آسیا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مهدی آزاد منجیری سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: برای حضور قدرتمند در این دوره از مسابقات جام باشگاه‌ های آسیا نیاز به تقویت تیم داشتیم و از برخی هندبالیست‌ هایی که در لیگ ایران و لیگ رومانی بازی می‌کردند دعوت کردیم که در این رقابت‌ ها ما را همراهی کنند.

منجیری افزود: از میان لژیونر‌ها با اله کرم استکی بازیکن پست پخش و امین یوسف نژاد هندبالیست پست بغل چپ دعوت به همکار کردیم متاسفانه یوسف نژاد دچار شکستگی دست شد و نمی‌تواند در این بازی‌ ها حضور داشته باشد به همین منظور با شاهو نصرتی که هم تیمی استکی است، اما در پست بغل راست بازی می‌کند وارد مذاکره شدیم.

او بیان کرد: از آن جا که رقابت‌ های لیگ اروپا اوایل خرداد به اتمام می‌رسد آن‌ ها می‌توانند به ایران آمده و تا زمان اعزام که اواخر همان ماه است در تمرینات حاضر شوند.

منجیری گفت: با توجه به وضعیت موجود ما نمی‌توانیم برنامه دیگری داشته باشیم و مجبوریم با شرایط خود را هماهنگ کنیم البته از آن جا که این بازیکنان در شرایط حرفه‌ای تمرین کرده اند از قدرت هماهنگی بالایی برخوردارند.

او اضافه کرد: علاوه بر این ۲ لژیونر از سعید برخورداری، مجتبی حیدرپور و محمد سیاوشی بازیکنانی که در لیگ برتر کشورمان حضوری قدرتمند و آماده داشتند هم دعوت به همکاری کرده ایم و آن‌ها در نخستین اردوی تمرینی و تدارکاتی که از ۱۴ فروردین آغاز شده بود حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.