سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام های تسلیت شهادت سردار حجازی

مسئولان و نهادهای مختلف آذربایجان شرقی شهادت سردار پر افتخار سپاه اسلام سرتیپ پاسدار سیدمحمد حجازی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیامی شهادت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم آمده است:

خبر شهادت سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین‌زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه قلب هایمان را آکنده غم و اندوه جانکاه کرد.

این سردار مومن، انقلابی، ولایت‌مدار پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت صادقانه در نیروی مقاومت بسیج ریاست ستاد مشترک سپاه، جانشینی فرمانده کل سپاه و معاونت آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستادکل نیرو‌های مسلح به لقاالله پیوسته است.

یاری بخشی به مدافعین حرم و کمک به جبهه مقاومت اسلامی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری این جانباز سرافراز از یاد‌ها فراموش شدنی نیست.

اینجانب این ضایعه دردناک را به فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)، فرمانده کل سپاه، ملت ایران، خانواده معظم و همه همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده در این ماه ضیافت و رحمت اللهی از خداوند منان برای آن رزمنده خستگی ناپذیر که عمر خود را وقف مجاهدت فی سبیل الله کرده بود، غفران واسعه الهی مسألت می کنم.

همچنین سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا شهادت سردار حجازی را تسلیت گفت.

سردار خرم در پيام تسليت خود به مناسبت عروج سردار حجازي نوشت: عروج مجاهد في سبيل الله، رزمنده دوران دفاع مقدس و فرمانده نيروي مقاومت بسيج، ستارۀ درخشان محور مقاومت سردار سيد محمد حجازي را به پيشگاه فرمانده معظم كل قوا، ملت شهيد ‌پرور و انقلابي، سبز‌پوشان سلحشور سپاه سرافراز پاسداران انقلاب و بيت مكرم ايشان تسليت مي گويم.

او بقيه السيف شهدايي همچون آقا مهدي باكري و رزمندگان جبهه جهاني مقاومت بود.

طبق اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار عالیقدر و جانباز سرافراز سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی در اثر عارضه قلبی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.