سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام قیمت مصوب زولبیا و بامیه در مشهد

رئیس اتحادیه صنف شیرینی‌ساز، شیرینی فروش و کافه قنادی مشهد، قیمت مصوب زولبیا و بامیه را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمد فرزانی رئیس اتحادیه صنف شیرینی‌ساز، شیرینی فروش و کافه قنادی مشهد گفت : قیمت مصوب و مجاز هر کیلوگرم زولبیا و بامیه "درجه یک" در سطح فروشگاه‌های مشهد، ۳۹۰ هزار ریال، محصول "درجه دو" ۲۵۰ هزار ریال و هر کیلوگرم زولبیا بامیه با "کیفیت ممتاز" ۴۳۰ هزار ریال است.

او افزود: این قیمت را انجمن حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مشهد به استناد مصوبه کمیسیون نظارت خراسان رضوی تعیین و اعلام کرده و همه شیرینی فروشان و قنادان در مشهد ملزم به رعایت این قیمت هستند و هرگونه تخطی از آن، مصداق گران فروشی است و با متخلف، برخورد قانونی می‌شود.


بیشتر بخوانید


رئیس اتحادیه صنف شیرینی‌ساز، شیرینی فروش و کافه قنادی مشهد ادامه داد: بازرسان اتحادیه در ۱۳ منطقه شهرداری مشهد مستقر هستند تا علاوه بر بازرسی از فروشگاه ها، در صورت اعلام هرگونه شکایت به سرعت آن را بررسی کنند.

فرزانی بیان کرد: فروش زولبیا و بامیه  در سوپرمارکت ها، هایپرمارکت‌ها و نانوایی‌ها غیرمجاز است و  از مردم خواسته می شود برای حفظ سلامتی خود از خرید این نوع شیرینی در مراکز یادشده خودداری کنند.

 او به  گرانی قیمت زولبیا و بامیه اشاره و تصریح کرد: قیمت شکر نسبت به پارسال، ۱۰۰ درصد افزایش یافته و روغن هم علاوه بر اینکه در ماه رمضان گرانتر می‌شود، مقدارش نیز هم‌اکنون در بازار کم شده و قیمت یک حلب ۱۶ کیلوگرمی روغن مایع به سه میلیون و ۸۰۰ ریال رسیده است.

 

انتهای پیام//م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مسعود
۱۵:۵۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
حالا زولبیا و بامیه ماده غذایی مفیدی نیست و به طور کل گرونی این جور مواد غذایی و شیرینی جات باعث میشه مردم کمتر این طور مواد مضر را مصرف می کنند اما مشکل این جاست که الان گرونی اقلام غذایی اساسی رو هم در بر گرفته اون ها رو که نمیشه از سفره حذف کرد