سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان خبرداد؛

تداوم همکاری آبفا و خیران/۴۵۰۰ ساحل‌نشین با همکاری خیران از نعمت آب سالم بهره‌مند می‌شوند

علیرضا قاسمی از انعقاد تفاهم‌نامه آبرسانی به ۱۱ روستای دیگر شهرستان دشتیاری با جمعیت تحت پوشش ۴۵۰۰ نفر خبر داد.

علیرضا قاسمی، مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با بیان این که حضور و مشارکت شورآفرین خیران در امر آبرسانی، کارگشا بوده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی دارد، بیان کرد: آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در مسیر خدمت به مردم از هیچ حمایت، همکاری و کوششی دریغ نخواهد کرد و روند آبرسانی به روستاهای این خطه با استفاده از تمام ظرفیت های موجود به بهترین شکل ادامه دارد.

او  افزود: در همین راستا تفاهم‌نامه همکاری با موسسه صحرای سبز به نمایندگی بنیاد نیکوکاری حاج اکبر ابراهیمی برای آبرسانی به ۱۱ روستای دشتیاری منعقد و پیش از این نیز تفاهم‌نامه ای به منظور آبرسانی به ۱۰ روستای این شهرستان با جمعیت سه هزار نفر امضا شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه خرید مصالح شامل لوله، شیرآلات و اتصالات و اجرای شبکه توزیع روستا توسط خیران انجام می شود و مسئولیت نقشه برداری، نظارت بر کیفیت اجرای کار و تأمین یک دستگاه بیل مکانیکی بر عهده شرکت آب و فاضلاب است.

این مقام مسئول عنوان کرد: طبق این تفاهم نامه آبرسانی به روستاهای پت، دمپک عبدل هوت بازار، دمپک پیربخش بازار، دمپک کتک بازار، دمپک کورک بازار، نصیرآباد، کچ باهو، پنجشنبه بازار، عثمان آباد، ربوزهی و ریمدان نصرت انجام می شود.

او با تقدیر از عمل خداپسندانه و خیرخواهانه خیران آبرسان و پیگیری موضوع آبرسانی به روستاها توسط رسانه ها، اظهار کرد: بدون تردید اگر حمایت و پیگیری رسانه ای نبود شاهد همکاری بیش از پیش خیران در زمینه آبرسانی نبودیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.