سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در قالب طرح اطعام مهدوی؛

توزیع ۲۳ هزار و ۵۶۰ پرس غذای گرم و جیره خشک به مددجویان

در قالب طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان، ۲۳ هزار و ۵۶۰ پرس غذا در میان نیازمندان و مددجویان آذربایجان‌غربی توزیع شده است.

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: از ابتدای فعالیت آشپزخانه‌های اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان، ۲۳ هزار و ۵۶۰ پرس غذای گرم، جیره خشک و بسته افطاری ساده در میان نیازمندان و مددجویان آذربایجان‌غربی توزیع شده است.

او  ادامه داد: تعداد ۱۱ هزار و ۵۲۰ پرس غذای گرم، ۴ هزار و ۸۲۰ بسته افطاری ساده و ۶ هزار و ۲۲۷ بسته جیره خشک در قالب طرح اطعام مهدوی تا به امروز در میان مددجویان استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی خبر داد: ارزش تومانی این تعداد غذای گرم و بسته‌های جیره خشک بیش از ۳۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ريال بوده است.

سهندی تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، ۹۵ آشپزخانه و مرکز نیکوکاری در قالب طرح اطعام مهدوی اقدام به پخت غذای گرم کرده‌اند.

سهندی افزود: در این مدت، ۶۷۰ خیر و امدادگر به صورت افتخاری با این آشپزخانه‌های اطعام مهدوی همکاری مستمر داشته اند.
وی خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲، شماره گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و همچنین سایت www.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: این آشپزخانه‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی پخت و توزیع شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.