سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمه زنان سرپرست خانوار نیازمند حمایت متولیان

اجرای دقیق بیمه زنان سرپرست خانوار نیازمند حمایت نهاد‌های متولی است.

زهرا امینی مدیر کل بهزیستی استان مرکزی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: اجرای دقیق بیمه زنان سرپرست خانوار نیازمند حمایت نهاد‌های متولی است.

امینی افزود: با توجه به اینکه زنان سرپرست خانوار شهری جدیدی باید در این لیست قرار بگیرند، اما سامانه به گونه‌ای است که اجازه ثبت افراد جدید وجود ندارد و بنابراین سازمان‌های متولی در این زمینه باید اهتمام ویژه داشته باشند.

اواضافه کرد: در این زمینه فقط ۳۳ درصد اعتبارات از سوی سازمان بهزیستی باید تامین شود و مابقی را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تامین کند که این طرح نیازمند نگاه جدی‌تر سازمان هدفمندی یارانه هاست.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: قانون بیمه زنان سرپرست خانوار در بند ط قانون برنامه ششم توسعه دیده شده است و سازمان هدفمندی یارانه ها، سازمان بهزیستی و سازمان تامین اجتماعی متولیان اصلی اجرای آن هستند.

او ادامه داد: از سال ۸۶ این طرح اجرایی شده است و در استان مرکزی ۹۹۲ زن سرپرست خانوار شهری و ۷۷۰ نفر زن سرپرست خانوار روستایی خدمات بیمه‌ای دریافت می‌کنند، اما به دلیل محدویت‌ها در طول سال‌های اخیر افراد جدیدیدر لیست قرار نگرفتند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.