سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از تحصیل دانش آموزان در بندر ماهشهر

حمایت از تحصیل دانش آموزان، نیازمند فضا‌های آموزشی مناسب و معلمان و مدیران توانمند است.

دانش عضو کارگروه طرح تاسیس و استقرار کانون‌های تخصصی تحکیم و تعالی خانواده در ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: حمایت از تحصیل دانش آموزان، نیازمند فضا‌های آموزشی مناسب، فضای فیزیکی و کالبدی مطلوب، وجود معلمین و مدیران توانمند است.

او بیان داشت: بنابراین در طرح حمایت از تحصیل دانش آموزان ماهشهر، تلاش شد مدارس توانمندی که دارای استاندارد‌های آموزشی مناسب هستند شناسایی و متناسب با جغرافیای اقامتی دانش آموزان، با مدارس وارد گفت و گو و نسبت به معرفی دانش آموزان تحت حمایت از تحصیل هماهنگی‌های لازم به عمل آمد.

دانش افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تعداد ۵۹ مدرسه در بندر ماهشهر که دارای استاندارد‌های نسبی موردنظر بودند، ۴۵۵ دانش آموز تحت پوشش در این مدارس در خود جای دادند که از این تعداد ۹۹۲ دانش آموز در مدارس برون مدرسه‌ای مشغول به تحصیل شدند.

عضو کارگروه طرح تاسیس و استقرار کانون‌های تخصصی تحکیم و تعالی خانواده در ماهشهر ادامه داد: با توجه به اهمیت رسیدگی به وضعیت دانش آموزان، مدارس منتخب مورد بازدید قرار گرفتند و به صورت دوره‌ای نظارت‌های لازم انجام می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: کلاس‌ها و آزمون‌های آمادگی کنکور یکی از برنامه‌های معطوف به پایه دوازدهم است که با هدف آماده سازی دانش آموزان شهرستان ماهشهر جهت شرکت در آزمون کنکور سراسری دانشگاه‌ها برگزار می شود و شامل برنامه ریزی و اجرای کلاس‌های آمادگی کنکور، اجرای آزمون‌های آمادگی با محوریت آزمون گزینه دو و اجرای همایش‌های جمع بندی و انگیزشی است.

او گفت: براساس هماهنگی‌ها انجام شده تعداد ۶۵۶ نفر از دانش آموزان شهر بندرماهشهر و ۴۵۶ نفر از دانش آموزان شهر بندر امام خمینی) ره (پایه دوازدهم در ۹ رشته نظری) تجربی، ریاضی و انسانی انتخاب و تحت پوشش این سه خدمت قرار گرفتند که وضعیت دریافت خدمات سه گانه به شرح زیر گزارش شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.