سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاپ حدود سه هزار عنوان کتاب جدید در خراسان رضوی

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: پارسال چهار هزار و ۲۹ عنوان کتاب در این استان مجوز انتشار گرفت که از این تعداد ۲ هزار و ۹۲۸ عنوان کتاب جدید چاپ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افشین تحفه گر معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: پارسال در مجموع چهار هزار و ۲۰۰ عنوان کتاب برای اخذ مجوز به دبیرخانه نظارت بر نشر کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ارسال شد.

او با اشاره به صدور مجوز انتشار برای ۲ هزار و ۶۹۱ عنوان کتاب طی سال ۹۸ در خراسان رضوی افزود: مقایسه این عدد با مجوز‌های صادره انتشار برای چهار هزار و ۲۹ عنوان کتاب در سال ۱۳۹۹ گویای رشد ۴۰ درصدی در این زمینه است.

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: از کتاب‌هایی که مجوز انتشار گرفتند ۲ هزار و ۹۲۸ عنوان کتاب با شمارگان پنج میلیون و ۶۲۵ هزار و ۹۴۷ جلد به چاپ رسیده است.

تحفه گر بیان کرد: پارسال ۶ هزار و ۷۶ عنوان کتاب با شمارگان ۳۲۲ هزار و ۴۷۱ جلد نیز از گمرکات استان خراسان رضوی صادر شده است که ارزش آن‌ها ۱۹ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال بوده است.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.