سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۲۹ طرح لبیک برای کارکنان نیروی زمینی ارتش

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین از اجرای ۲۹ طرح لبیک برای ارتقای سطح معیشتی و روحیه کارکنان نیروی زمینی ارتش خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، امیر سرتیپ جلالی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه قزوین گفت: ۱۱ مورد از این طرح‌ها مربوط به خدمات نیروی انسانی، حوزه‌های معیشتی و خانواده‌های کارکنان و سربازان است.

امیر سرتیپ جلالی با اشاره به تفاوت ارتش جمهوری اسلامی ایران با سایر ارتش‌های دنیا افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران زیر نظر، ولی امر است یعنی کسی که می‌گوید درست است که مشکلات وجود دارد، اما ما هرگز زیر بار زور و ذلت نخواهیم رفت.

او افزود: آمادگی رزمی و ارتقای آن، معیشت و روح معنوی در بین سربازان و خانواده‌های آن‌ها سه خواسته مقام معظم رهبری از ارتش است که تمام اقدامات ما در پیرامون این سه حوزه انجام می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین گفت: همه مولفه‌های مورد نیاز در ارتش وجود دارد و در آمادگی کامل به سر می‌بریم.

امیر سرتیپ جلالی افزود: ارتش علاوه بر حفظ میهن و کیان اسلامی برای خدمت رسانی به مردم در همه عرصه‌ها آماده است و تا کنون در حوادثی، چون زلزله، سیل و کرونا حضور داشته است.

او اضافه کرد: در حال حاضر برای خدمت رسانی به مردم و بیماران کرونایی بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان ارتش راه اندازی شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین گفت: بین ارتش، سپاه و نیروی انتظامی هم افزایی وجود دارد و همه برای حفظ مرز‌های جمهوری اسلامی ایران با هم، هم قسم هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.