سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر امور توزیع برق:

پروژه اصلاح ولتاژ برق ۲۰ روستای مهرستان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیر امور توزیع برق مهرستان گفت: پروژه اصلاح و بهبود ولتاژ برق ۲۰ روستای بخش مرکزی مهرستان با بهره‌مندی حدود ۶۰۰ خانوار با پیشرفت بیش‌از ۷۰ درصد در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمد علی ریاحی مدیر امور توزیع برق مهرستان  گفت: این پروژه با احداث حجم هفت کیلومتر شبکه، نصب ۱۴۰ پایه فشار متوسط و ضعیف و حفر ۲۰۰ چاله سنگی یکی از پروژه‌های مهم توزیع برق این شهرستان است.

او اعتبار تخصیص داده شده برای این پروژه را حدود ۱۰ میلیارد ریال دانست و بیان کرد: ایجاد نقطه مانور بین خطوط برق شهرستان‌های مهرستان و ایرانشهر، انتقال بار از فیدر ابتر به فیدر زابلی و برقرسانی به روستای اسلام آباد از دیگر اهداف تعریف شده در این پروژه است.

مدیر امور توزیع برق مهرستان با بیان اینکه بیش‌از ۹۰ درصد تیر‌های این پروژه به صورت دستی، توسط کارکنان این امور حمل و نصب شده است گفت: با توجه به کوهستانی و سخت گذر بودن مسیر عملیات، امکان تردد جرثقیل و یا هر وسیله نقلیه دیگری وجود ندارد و تمامی تجهیزات و فعالیت‌های انجام شده به صورت پیاده رو و دستی توسط نیرو‌های جهادی این امور انجام شده است.

او بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم تعریف شده در این پروژه برقرسانی به روستای سخت گذر اسلام آباد مهرستان با بهره مندی ۱۵ خانوار است.

ریاحی ادامه داد: با توجه به واقع شدن این روستا در منطقه‌ای کوهستانی و سخت گذر کار برقرسانی به آن به سختی در حال انجام است.

او گفت: با توجه به فعالیت و خدمات دولت، امروز چهره مناطق محروم بهویژه روستا‌ها تغییر کرده و با فراهم شدن زیرساخت‌ها در روستا شاهد مهاجرت معکوس روستاییان به مناطق روستایی هستیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.