سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط جدید برای واگذاری خدمات دستگاه‌ها به دفاتر پیشخوان

واگذاری خدمات دستگاه‌ها به دفاتر پیشخوان منوط به رتبه کسب شده در سامانه جامع و بر خط ارزیابی و رتبه بندی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در نشست مشترک دبیرخانه کارگروه با اعضای هیات مدیره و انجمن‌های دفاتر پیشخوان دولت استان با اشاره به ضرورت ثبت نام و خود اظهاری در سامانه ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، از ارائه خدمات دستگاه‌ها بر اساس رتبه کسب شده دفاتر در این سامانه خبر داد.

او در ادامه از راه اندازی سامانه جامع و برخط ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت بر اساس مصوبه ۲۸۹ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد.

فلاح افزود: با راه اندازی این سامانه، رتبه بندی این دفاتر به صورت الکترونیکی انجام شده و از این پس ارائه خدمات دستگاه‌ها به دفاتر بر اساس رتبه‌ای که در این سامانه کسب می‌کنند، می‌باشد.

او گفت: مرحله دوم ارزیابی دفاتر از ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان دولت می‌بایست ظرف مدت ۲۰ روز با مراجعه به آدرس اینترنتی www.CRA.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود را در سامانه اقدام کنند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران با اشاره به شرایط پیش آمده به واسطه بیماری کرونا ضمن ارائه برنامه بازدید و بازرسی این اداره کل از نحوه ارائه خدمات دفاتر پیشخوان دولت، خواستار رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت شد و افزود: با دفاتری که این شیوه نامه‌ها را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.