سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبرداد ؛

آغاز توزیع ۵۰۰ هزار بسته افطاری ساده

مجید الهی راد از آغاز توزیع ۵۰۰ هزار بسته افطاری ساده بین خانواده‌های نیازمند استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه طرح افطاری ساده با کمک خیران در حال برگزاری است گفت : بنا داریم در این طرح حداقل ۵۰۰ هزار افطاری به نیازمندان بدهیم.


بیشتر بخوانید 


او گفت : مرحله آغازین این طرح هم‌زمان با چهارمین روز ماه رمضان با توزیع ۵ هزار افطاری ساده با اولویت حاشیه شهر‌ها و مناطق محروم، همراه با سرودخوانی جوانان عضو کانون‌های پیروان ولایت در سطح مناطق مختلف استان انجام می‌شود.

او افزود: نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه #۰۵۸*۸۸۷۷* و همچنین از طریق شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ کمک‌های نقدی خود را اهدا کنند. همچنین مراکز نیکوکاری در مساجد و ادارات امداد هم آمادگی دریافت کمک غیر نقدی رادارند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود :  با راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه از ابتدای ماه رمضان کار توزیع افطاری گرم نیز بین خانواده‌های مددجوی استان آغازشده است و در این طرح قرار است ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های محروم استان توزیع شود.

الهی راد با اشاره به برگزاری نخستین مرحله رزمایش مواسات در ماه مبارک رمضان امسال، گفت: این رزمایش با کمک سپاه برگزار شد و در نخستین روز ماه مبارک، هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین محرومان توزیع شد.

او پیش‌بینی کرد باهمت مردم نوع‌دوست و سخاوتمند استان بتوانیم بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کنیم.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.