سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی مطرح کرد؛

اعمال محدودیت‌های دیرهنگام/ تلفات کرونایی در پایتخت از ١٣٠ نفر عبور کرد

رئیس شورای شهر تهران گفت: تعداد تلفات کرونایی نگرانی همه ما را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر ضمن گرامیداشت روز ارتش و قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: تعداد تلفات کرونایی نگرانی همه ما را افزایش داده و طبق آماری که بنده از بهشت زهرا دارم، تعداد تلفات از مرز ١٣٠ نفر گذشته است.

وی ادامه داد: متاسفانه محدودیت‌های دیرهنگام تاثیرگذار نبود و باید این بحث جدی گرفته شود؛ همچنین خدمت ارائه شده توسط مدیریت شهری جزو فعالیت‌های ضروری به شهروندان است.

رییس شورای شهر تهران افزود: واکسیناسیون بخش مقدم شهرداری خصوصا پاکبانان، کارکنان شهروند، کارگران میادین میوه و تره بار و... باید جدی گرفته شود زیرا این افراد بی وقفه در حال خدمت رسانی هستند.

هاشمی یادآور شد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته توسط آقای سالاری، قانون عوارض ارزش افزوده که در مصوبه قبلی آن، تعیین عوارض از اختیارات شهرداری‌ها، سلب شده بود، در مجلس شورای اسلامی، اصلاح شد و اختیارات قانونی شورای شهر و شهرداری در این مصوبه تثبیت شد.

وی گفت: به همین دلیل از مجلس قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با مساعدت شورای نگهبان این مصوبه تأیید و ابلاغ شود تا بحران مالی ایجاد شده برای شهرداری‌ها که در این شرایط کرونایی و تورمی، تشدید شده است، با تأمین منابع مالی پایدار ناشی از عوارض افزوده، سامان پیدا کند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شورای شهر ، کرونا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.