سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

مسئولان شورای تامین اصفهان موظف به تامین امنیت آبگیر پروژه بن به بروجن

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان شورای تامین اصفهان برابر با مصوبه شورای امنیت کشور موظف به تامین امنیت پروژه آبرسانی بن به بروجن هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری بختیاری در واکنش به اقدام خودسرانه یکسری افراد در آتش زدن خودروی پیمانکار بخش آبگیر پروژه آبرسانی بن به بروجن، گفت: اقدامات خرابکارانه در محل آبگیر بن- بروجن محکوم است و مسئولان شورای تامین اصفهان برابر با مصوبه شورای امنیت کشور موظف به تامین امنیت این پروژه هستند.


اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری بختیاری در واکنش به اقدام خودسرانه یکسری افراد در به آتش زدن خودروی پیمانکار بخش آبگیر پروژه آبرسانی بن به بروجن، گفت: مسئولان شورای تامین اصفهان برابر با مصوبه شورای امنیت کشور موظف به تامین امنیت این پروژه هستند.


او اظهار کرد: این پروژه مصوبات لازم برای اجرا را از سه دولت اخذ کرده است، همچنین برای اجرای این پروژه اعتبار ملی نیز در نظر گرفته شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای جذب پیمانکار جهت ساخت آبگیر پروژه آبرسانی بن به بروجن وزارت نیرو مجوزات لازم را صادر کرده است، گفت: پیمانکار برای انجام عملیات احداث آبگیر کارگاه موردنیاز را تجهیز کرده است، اما متاسفانه افراد خودسر برای دومین بار اقدام به تخریب محل آبگیر کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان استان مجاور اجازه ندهند این حرکت‌های خودسرانه موجب تشدید اختلاف بین مردم و مسئولان دو استان شود، گفت: این‌گونه حرکت‌ها هیچ کمکی برای تامین آب اصفهان نمی‌کند و ممکن است پروژه‌های تامین آب در کوهرنگ را نیز تحت تاثیر قرار دهد و نمی‌توانیم امنیت پروژه‌هایی مانند کوهرنگ سه را تامین کنیم.


بیشتر بخوانید




عباسی افزود: مسئولان شورای تامین اصفهان برابر با مصوبه شورای امنیت کشور موظف به تامین امنیت این پروژه هستند، اجازه ندهند افرادی اقدام به توهین، تهدید و تخریب کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن محکوم کردن این حرکت‌های خودسرانه در محل آبگیر پروژه آبرسانی بن- بروجن، بیان کرد: مسئولان استان اصفهان اجازه ندهند این پروژه تحت تاثیر این اقدامات قرار بگیرد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.