سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعلیق مأموریت هیئت آموزش نظامی کانادا در اوکراین

مأموریت هیئت آموزش نظامی کانادا در پی افزایش موارد ابتلا به کرونا به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه سی بی اس، مأموریت نظامی کانادا در اوکراین در پی شیوع کرونا تعلیق شد.

وزارت دفاع ملی کانادا اعلام کرد مأموریت آموزش نظامی این کشور در اوکراین پس از شیوع فراوان ویروس کرونا در میان سربازان به شکل موقت به حال تعلیق درآمده است.

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش کانادا از اعلام اینکه چه تعداد سرباز آزمایش کرونایشان مثبت درآمده، خودداری کرد.
سروان «الکسی کرویزر» سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک کانادا گفت: فعالیت‌های ایجاد ظرفیت نیرو‌های عادی به طور موقت کاهش یافته و یا بخش‌های آموزشی به عنوان اقدامی حفاظتی برای اعضای تیم کاری و به منظور توقف شیوع ویروس به حالت تعلیق درآمده است.

او همچنین اعلام کرد: اعضایی که تست شان مثبت از آب در می‌آید، به قرنطینه می‌روند و تماس با آن‌ها از طریق قرنطینه صورت خواهد گرفت.

پیشتر روزنامه گلوب اند میل کانادا برای نخستین بار در خصوص شیوع این ویروس در میان نظامیان کانادایی گزارش داد و اعلام کرده بود شیوع ویروس مراسم تغییر فرماندهی میان فرماندهان قبلی و جدید را به تأخیر انداخته بود.

نزدیک به ۲۰۰ سرباز کانادایی موظف به مأموریت آموزشی هستند. این سربازان در بخش‌های مختلف مرکزی و غربی اوکراین پراکنده بوده و بخش اعظمی از آن‌ها در شهر «یافوروف» در نزدیکی مرز لهستان مستقر هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.