سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احتمالا آیت‌الله رئیسی درخواست ورود به انتخابات ریاست جمهوری را بپذیرد

فعال سیاسی اصولگرا درباره انتخابات ۱۴۰۰ توضیحاتی را ارائه کرد.

لاله افتخاری عضو شورای عالی شورای وحدت اصولگرایان در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال ورود آیت الله رئیسی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: حضور او بستگی به اقبال خودش دارد، اما حقیقت این است که مردم و صاحب نظران اقبال خوبی نسبت به او دارند و عملکرد او را متناسب برای ریاست جمهوری می‌دانند.

او درباره وضعیت شورای وحدت اصولگرایان بیان کرد: شورای وحدت از همه افرادی که قصد نامزدی دارند و یا در معرض نامزدی قرار دارند دعوت کرده تا برنامه‌های های خود را بازگو کنند. آقای متکی هم از شواهد اینگونه برداشت  کرده است که احتمالا رئیسی وارد انتخابات خواهد شد.

افتخاری اظهار کرد: برای مثال درخواست‌هایی که نخبگان کشور از آیت‌الله رئیسی داشته اند و اینکه توانمندی خود را به خوبی نشان داده احتمال این وجود دارد که وقتی او با اقبال عمومی رو به رو باشد و ببیند که حضورش در قوه مجریه مورد نیاز است بپذیرد که وارد عرصه انتخابات شود.

گفتنی است که منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفته که شواهدی وجود دارد که احتمال ورود آیت‌الله رئیسی را به انتخابات ریاست جمهوری قوت می‌بخشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
سرباز اسلام
۰۹:۴۲ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
سلام
اقاي غرضى درست فرمودند كه مردم به ريال مزد مي گيرند وبه دلار خرج مي نمايند اما اظهاراتشان براي صفر كردن تورم غير كارشناسي است . اي كاش مي گفتند به شدت كاهش مي دهم تا با واقعيت و خواست ايشان بيشتر همخواني داشته باشد به صفر رساندن تورم در شرايط فعلي بيشتر به يك ارزو شبيه است تا يك برنامه منسجم قابل اجرا
دوستدار تلاش و اخلاص آ. رئیسی
۰۱:۲۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
بی خیال بشید! بگذارید، قوه قضائیه پا برجا باقی بماند! تازه داشت سامان می گرفت!
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
قابل توجه آقایونی که بخاطر منافع شخصی و گروهی پای آیت ا...رئیسی رو برای انتخابات ۱۴۰۰وسط می کشن. سخنگوی دستگاه قضا گفته در سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۰٪ از سند تحول قضایی اجرایی خواهد شد یعنی برای تکمیل سند تحول دستگاه قضایی نیاز مبرم و ضروری به حضور آیت ا...رئیسی در قوه قضاییه در طول ۳ سال آینده تا پایان ماموریت ایشان مطابق برنامه تقدیمی به محضر مقام معظم رهبری در دستگاه قضایی وجود دارد.
عمار
۱۷:۱۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت : آیت الله رئیسی محترم بزرگوار هرگز نباید پست مدیریت فوق العاده حساس و حیاتی قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران را ترک کند آقای قالیباف هم نباید پست ریاست مجلس شورای اسلامی را ترک کند بنظر بنده حقیر کمترین عوام الناس بی سواد اصلا به صلاح نظام مقدس نیست انشاءالله یک رئیس جمهور لایق و شایسته و خردمند و بصیر اعتلافگرای اعتدالگرا خردمند بصیر سخاوتمند اصلحترین اصلحها بر صندلی پاستور بنشیند تا سه قوا با مدیریت لایق و شایسته و خردمندانه شان کشور را به قله های پیشرفت و عدالت بدون تبعیضگریهای حقوق بشرانه مختلف در جهت تمدن نوین اسلام ناب محمدی ص برسانند . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
واقعا چه ترفند جالبی برای اینکه پست بسیار حیاتی ریاست قوه قضاییه از ایشون گرفته بشه!؟