سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پویش ضیافت همدلی در کردستان اجرا می‌شود

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان از اجرای پویش "ضیافت همدلی" همزمان با ماه مبارک رمضان دراستان کردستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین رسولی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان گفت:پویش "ضیافت همدلی" با هدف کمک‌رسانی و ارائه خدمات به خانوار‌های بی‌سرپرست و ایتام، نیازمندان و توانخواهان توسط این سازمان در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

او افزود:محور‌های این پویش شامل تهیه اقلام بهداشتی و دارویی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه وسایل جهیزیه و ازدواج برای زوجین در شرف ازدواج و تهیه لوازم ضروری و مورد نیاز خانواده‌های زیرپوشش این نهاد است.

رسولی بیان کرد: خیرین می‌توانند در قالب این پویش و با اهدای حداقل یک وسیله در حد توان در تامین لوازم اساسی و جهیزیه دختران و پسران در حال ازدواج تحت پوشش بهزیستی استان کردستان مشارکت کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان افزود: همچنین در قالب پویش ضیافت همدلی قرار است با همت خیرین و نیکوکاران ۳۰ هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت، رب‌گوجه و حبوبات تهیه و در بین نیازمندان تحت پوشش بهزیستی توزیع شود.

او به نحوه مشارکت خیرین در اجرای محور‌های پویش ضیافت همدلی اشاره کرد و گفت: خیرین می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و اهدای بسته‌های معیشتی، دارویی، بهداشتی و لوازم ضروری و جهیزیه در این کار خیر مشارکت کنند.

رسولی اظهار داشت: همچنین واریز کمک‌های نقدی خیرین در قالب این پویش به ۲ شیوه کد دستوری #۱۴۰۰۰۲۴*۴*۷۳۳* و یا از طریق شماره کارت بانکی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۸۱۶۷۸۴ انجام خواهد شد.

گفتنی است؛در حال حاضر حدود ۴۵ هزار توانخواه در استان کردستان زیر پوشش خدمات سازمان بهزیستی هستند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۶۹۵ نفر مستمری بگیر هستند و ۱۸ هزار و ۳۶ نفر از این تعداد توانخواه روستایی هستند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.