سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتصال مجتمع‌های قضایی دادگستری کرمانشاه به دادرسی الکترونیک

رئیس کل دادگستری کرمانشاه از اتصال ۱۰۰ نقطه از مجتمع‌های قضایی دادگستری استان به دادرسی الکترونیک خبر داد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده رئیس کل دادگستری کرمانشاه از اتصال ۱۰۰ نقطه از مجتمع‌های قضایی دادگستری استان به دادرسی الکترونیک خبر داد و گفت : تا قبل از شروع طرح پایش و غربالگری زندانیان تنها در سه نقطه اتصال وجود داشت و دادرسی الکترونیک تنها در این سه محل ممکن بود.

او گفت : بنا بر تاکیدی که بر این موضوع و راه‌اندازی دادرسی به صورت الکترونیک برای زندانیان وجود داشت، با همکاری معاونت آمار و فناوری قوه قضائیه و با استفاده از اعتبارات استانی این سه نقطه اتصال به ۱۰۰ نقطه ارتقا یافت.

او افزود: باتوجه به شرایط حاکم بر کشور از لحاظ بیماری کرونا و نیز برخی مشکلات برای جابجایی زندانیان، این امر سبب می‌شود مشکلات زندانیان کمتر شده و نیاز به حضور زندانیان در محل دادگاه نیست.

 او افزود: این موضوع همچنین کمک می‌کند تسریع در رسیدگی‌ها در امور زندانیان افزایش یابد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه با دادرسی الکترونیکی محدودیت‌های زمانی و مکانی به طرز شگرفی کاهش می‌یابد، گفت: کاهش هزینه‌های سیستم قضایی، افزایش سرعت انجام کارها، انسجام در مجموعه اطلاعات سیستم قضایی، افزایش امنیت قضایی و اداری از دیگر دستاورد‌های دادرسی الکترونیکی است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.