سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری پویش ضیافت همدلی رمضان در قزوین

مدیر کل بهزیستی استان قزوین از برگزاری پویش ضیافت همدلی رمضان به منظور جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی برای بهبود و ارتقای سطح زندگی مددجویان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان گفت: پویش ضیافت همدلی رمضان از ۲۵ فروردین در استان آغاز شده است و تا عید سعید فطر ادامه دارد.

وارثی با اشاره به اهداف این پویش، افزود: جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی برای بهبود و ارتقای سطح زندگی مددجویان، پیش بینی وضعیت جذب مشارکت‌ها و برنامه ریزی جهت جلوگیری از فعالیت‌های موازی در خدمت رسانی به جامعه هدف از مهم‌ترین اهداف این پویش است.

او ادامه داد: از دیگر اهداف این پویش می‌توان به رتبه بندی و ارزیابی موسسات تحت نظارت سازمان در جذب مشارکت‌های مردمی و خدمت رسانی به مددجویان سازمان و ارزیابی و رتبه بندی ادارات شهرستانی در جذب مشارکت‌ها اشاره کرد.

وارثی گفت: پرداخت کمک هزینه و اقلام و بسته‌های معیشتی، تهیه غذای گرم و وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی و تامین اقلام جهیزیه و ازدواج از مهمترین محور‌های این پویش است.

مدیرکل بهزیستی استان اظهار داشت: خیران و مردم نیکوکار استان قزوین برای شرکت در این پویش می‌توانند از طریق شماره حساب ۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲، یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ یا شماره شبا ۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ IR اقدام کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.