سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی:

هیچ تغییری در حدود تقسیماتی استان‌های چهار محال و بختیاری، لرستان و اصفهان وجود ندارد

مدیرکل تقسیمات کشور گفت: هیچ تغییری در حدود تقسیماتی و مرز مشترک استان‌های چهار محال و بختیاری، لرستان و اصفهان وجود ندارد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ زهرا احمدی مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور با انتقاد از انتشار شماری نقشه‌های جعلی و غیر واقعی از مرز مشترک استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان و اصفهان در برخی شبکه‌های اجتماعی که مشخصاً به قصد تحریک و تشویش اذهان عمومی منتشر می‌شود، تأکید کرد: بر خلاف ادعا‌ها و نقشه‌های جعلی منتشره، هیچ تغییری در حدود تقسیماتی و مرز مشترک استان‌های چهار محال و بختیاری، لرستان و اصفهان وجود ندارد و تمامی ادعا‌های مطرح شده در این زمینه تکذیب می‌شود.

احمدی هم چنین با اشاره به ضرورت دقت نظر تمامی دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی و هم چنین رسانه‌ها در انتشار اخبار حوزه تقسیمات کشوری، اظهار داشت: لازم است دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی و نیز رسانه‌ها صرفاً از نقشه‌های رسمی تقسیمات کشوری استفاده کنند تا در انتشار اخبار و اطلاعات مرتبط با تقسیمات کشوری و نقشه‌های مربوط، سوءاستفاده و شبهه‌ای ایجاد نشود.

وی در پایان تأکید کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت مقوله تقسیمات کشوری برای اقشار مختلف مردم و سوءاستفاده برخی محافل سیاسی و رسانه‌ای اپوزیسیون از این موضوع، مکاتبات و هماهنگی‌های لازم با پلیس فتا برای مواجهه و برخورد با منتشرکنندگان این نوع نقشه‌های جعلی و اخبار غیر واقعی در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
فرهنگی بازنشسته
۱۴:۴۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
بارها مشاهده شده که این نقشه های جعلی از طریق صدا و سیما هم به نمایش گذاشته می شود که لازم است در این خصوص دقت بیشتری به عمل آید
مهدی
۱۴:۴۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
خب نقشه واقعی رو نشون بدین
گر نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها!!!!!!