سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بالایی:

علاج درد‌های کشور به فرموده مقام معظم رهبری مشارکت گسترده مردم و انتخاب اصلح است

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به مشکلات بسیار کشور گفت : علاج درد‌های کشور به فرموده مقام معظم رهبری مشارکت گسترده مردم و انتخاب اصلح است که باید فصل الخطاب قرار گیرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل بالایی دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت انتخابات از دو بعد داخلی و بین لمللی، گفت : از بعد داخلی، پس از انتخابات فضای جدیدی درکشور در حوزه مدیریت اجرایی شکل می‌گیرد و حضور نیرو‌های جوان، تازه نفس و با انگیزه می‌تواند موجب تقویت امید و نشاط برای ایران اسلامی باشد.

او گفت : در عرصه بین الملل هم انتخابات پرشور موجب تولید قدرت و اقتدار ملی برای ایران و افزایش قدرت چانه زنی در مقابل دشمنان و یاوه گویان برای احقاق حقوق و دفاع از منافع ملی می‌شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه به لزوم حضور احزاب مختلف برای انتخابات پرشور اشاره کرد و افزود: احزاب باید از قبل برای اداره کشور برنامه داشته باشند و برای تحقق برنامه‌ها باید کاندیدا‌های مورد نظری که بتواند این برنامه‌ها را اجرایی کند، معرفی کنند.

او به اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: اکنون در یک شرایط خاص هستیم که دشمنان انقلاب فشار‌های حداکثری و تحریم‌های های ظا لمانه و ناجوانمردانه را اعمال کردند و آن فکر باطلی که انتظار می‌رفت در کوتاهرین زمان قدرت تاب آوری مردم از دست برود امروز شکست خورده است.

بالایی ادامه داد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات در اصل پایانی بر اندیشه زورگویانه جریان‌های استکبار جهانی است و نشان می‌دهد مقاومت مردم ایران در مقابل فشار‌های حداکثری به پیروزی رسیده و به واقع ۲۸ خرداد پیروزی مقاومت مردم ایران در مقابل فشار‌های بین المللی دشمنان این ممکلت است.

او گفت: همه ما واقف هستیم که مملکت گرفتاری‌هایی دارد و تحریم و فشار‌های بین المللی وجود دارد، اما علاج درد‌های کشور به فرموده مقام معظم رهبری مشارکت گسترده مردم و انتخاب اصلح است که باید فصل الخطاب قرار گیرد و بعنوان یک هدف مشترک همه جریان‌های سیاسی باید فضا را برای یک رقابت گسترده و جدی فراهم کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.