سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد - الوحدات از نگاه AFC

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار گزارشی به استقبال دیدار تیم‌های فولاد ایران و الوحدات اردن رفته است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فولاد ایران و الوحدات اردن در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ فردا (شنبه) به مصاف هم می‌روند. در آستانه این بازی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار گزارشی به بررسی این دیدار پرداخته است.

تیم فوتبال فولاد ایران امیدوار است که شنبه در دیدار برابر الوحدات اردن، از فرصت‌های خود بهتر استفاده کند.

هر ۲ تیم که از بازی هفته اول یک امتیاز دارند، در استادیوم بین المللی ملک فهد به دنبال کسب پیروزی هستند.

فولاد در بازی اول خود مقابل السد، قهرمان سال ۲۰۱۱، خوش درخشید و با ضربه سر شیمبا برزیلی از حریف پیش افتاد، اما گل تساوی بوعالم خوخی مانع از کسب یک پیروزی ارزشمند برای نماینده ایران شد.

شاگردان جواد نکونام از این که تیم برجسته‌ای مانند السد را متوقف کرده اند از اعتماد به نفس بالایی برخوردار خواهند بود، اما این سرمربی باید رویکردی متفاوت در برابر الوحدات، که با مقاومت خط دفاعی خود النصر را با نتیجه صفر-صفر متوقف کرد، در پیش بگیرد.  با این وجود قرار نیست فولاد حریف خود را دست کم بگیرد.

خاویر نوبل دستیار نکونام در کنفرانس خبری قبل از این بازی گفت: "الوحدات تیمی است که بار‌ها لیگ داخلی خود را فتح کرده است و نتیجه‌ای که مقابل النصر به دست آورد نشان می‌دهد که آن‌ها چه تیم خوبی هستند. ما قصد داریم بازی خودمان را انجام دهیم. می‌توانم به شما اطمینان دهم که فردا تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست. ما نگران الوحدات نیستیم، بلکه تمام تمرکز ما روی بازی خودمان است. نگه داشتن بازیکنان در شرایط خوب بازی در هر سه روز یک بار دشوار و ریکاوری کامل قبل از هر بازی غیرممکن است."

الوحدات با کسب اولین امتیاز خود در تورنمنت قاره ای، در فوتبال اردن تاریخ ساز شد، اما حالا هدف اصلی آن‌ها کسب اولین پیروزی است.

برای انجام این کار، ممکن است عبدالله ابوزما، سرمربی الوحدات، نیاز به بازنگری در روش بازی خود در برابر فولاد آماده، داشته باشد و زمینه را برای یک پیروزی بزرگ در ورزشگاه بین المللی ملک فهد فراهم کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.