سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صفایی بوشهری:

عملیات نطنز برای تضعیف قدرت هسته‌ای و امتیازگیری در مذاکرات است

امام جمعه بوشهر گفت: عملیات آمریکا و رژیم صهیونیستی در سایت هسته‌ای نطنز جهت تضعیف قدرت هسته‌ای ایران و فشار بر ایران در امتیاز دهی در مذاکرات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه با اشاره به آیه الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین، بیان کرد: یکی از سفارشات اکید دین اسلام به ویژه در ماه مبارک رمضان «احسان به نیازمندان» است.

او همچنین با اشاره به آیه ۱۹۵ سوره بقره، افزود: رفع چالش معیشتی نیازمندان موجب سلامت جامعه و زندگی سالم همگانی می‌شود و شخص احسان کننده در دنیا و آخرت موجب لطف و عنایت خداوند قرار می‌گیرد.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: عملیات خرابکارانه و ماجراجویانه آمریکای جنایتکار و رژیم پلید صهیونیستی در سایت هسته‌ای نطنز را محکوم می‌کنیم. بی‌تردید این نوع عملیات به جهت تضعیف قدرت هسته‌ای ایران و فشار بر ایران در امتیاز دهی در مذاکرات است. تنها راه مقابله با این جرثومه‌های جنایت، مقاومت، اقتدار و ایستادگی در برابر زیاده خواهی آنان و اجرای تمام تعهدات از سوی آن بدعهدان است.

صفایی بوشهری در بخش دیگری از پیام خود با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: ارتش جهادگر جمهوری اسلامی ایران مایه اقتدار و امنیت و سد محکمی در تمامی عرصه‌های دفاعی در مقابل تهاجم بیگانگان است. یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی می‌داریم.

او همگان را به مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با بیماری ویروس کرونا سفارش و از زحمات و تلاش‌های کادر درمان صمیمانه تشکر و قدردانی کرد و گفت: از همه عزیزانی که می‌توانند به هر شکل ممکن به درمان بیماران کمک کنند، درخواست می‌کنم در این باره تلاشی جهادی داشته باشند و بیمارستان‌های استان نیز با تمام ظرفیت ممکن خود، در خدمت درمان بیماران کرونا قرار گیرند.

امام جمعه بوشهر افزود: از تمامی خیریه ها، نیکوکاران و مردم عزیز تقاضا دارم به نیازمندان به ویژه خویشان خود، همسایگان و فقرایی که می‌شناسند در این ماه رحمت خداوند، مساعدت و کمک کنند و نگذارند در این شرایط سخت معیشتی و بیماری کرونا، آن عزیزان دچار مشکل و چالش معیشتی شوند.

صفایی بوشهری بیان کرد: خداوند متعال ظهور حضرت بقیة الله الاعظم «روحی فداه» را تعجیل بفرماید و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» مرحمت کند و همه ما را در طریق ایمان، تقوا، اخلاق، مجاهدت، مقاومت و ولایتمداری ثابت قدم بدارد.

او ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، عنوان کرد: آرزوی سلامت و طول عمر برای همه مردم عزیز از خداوند منان مسالت دارم و امیدوارم ماه مبارک رمضان بسیار پر خیر و برکت نصیب همگان به ویژه جامعه مومنان شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.