سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۲ هزارو ۴۶بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی دو هزار و ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت ابتلاء، بهبود یافتگان و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر پنج هزار و ۲۳۴ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

او با بیان اینکه از این تعداد بیمار مراجعه کننده دو هزار و ۴۶ نفر مبتلای قطعی کرونا بوده‌اند، ابراز داشت: از این بیماران ۴۲۳ نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۵۷ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: همچنین در این بازه زمانی ۲۶ بیمار مشکوک به کرونا در این مراکز جان باخته‌اند که تست ۱۴ نفر از آن‌ها مثبت کرونا بوده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر دو هزار و ۲۹۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند، اضافه کرد: از این تعداد ۳۱۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.