سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم استقرار جوی نسبتا پایدار تا ۲ روز آینده در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: تا دو روز آینده جوی نسبتا پایدار بر روی استان اصفهان حاکم است و در این مدت آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به جوی نسبتاً پایدار تا دو روز آینده بر روی استان اصفهان، گفت: در این مدت آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری است، گاهی افزایش ابر و وزش باد را خواهیم داشت.

او با اشاره به گذر امواج ناپایدار ضعیف در روز یک‌شنبه، تصریح کرد: روز یک شنبه با گذر موج‌های ضعیف، شاهد افزایش ابر و رگبار‌های پراکنده و احتمال رعد و برق به ویژه در مناطق غربی استان خواهیم بود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین ۱ تا ۲ درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلان شهر اصفهان بین ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

او اضافه کرد: چوپانان با دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.