سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوراللهی: آمادگی لازم برای پیروزی برابر الریان را داریم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر تیم الریان در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نوراللهی، کاپیتان تیم فوتبال  پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با الریان قطر اظهار کرد: خیلی دوست داشتیم قدم اول را محکم برداریم و خدا را شکر توانستیم این کار را انجام داده و ۳ امتیاز را به دست آوریم.  برای صعود به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم و آمادگی لازم را برای بردن الریان داریم.

او افزود: می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، اما شرایط آب و هوایی کارمان را سخت کرده بود و با توجه به این موضوع، تمام تیم‌ها نمی‌توانند پتانسیل واقعی خود را نشان بدهند. البته می‌توانستیم با زدن گل‌های بیشتر ادامه بازی را برای خودمان راحت‌تر کنیم.

نوراللهی ادامه داد: امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم بیشتر گل بزنیم و شرایط را برای خود راحت‌تر کنیم تا در دقایق پایانی نخواهیم با انرژی بیشتری بازی را دنبال کنیم.

هافبک تیم پرسپولیس درباره زمان برگزاری بازی‌ها گفت: الریان تیم خوبی است و باید انرژی خیلی بیشتری برای این مسابقه بگذاریم. امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز این مسابقه را کسب کرده و شرایط را برای صعودمان راحت‌تر کنیم.

نوراللهی در پایان گفت: بیشتر از هر چیزی پیروزی مهم است و اگر گل‌های بیشتری بزنیم، شرایط برای ادامه بازی راحت‌تر می‌شود. مهم برد تیم است، اما تعداد گل‌های زیاد شرایط و انگیزه ‌ما را برای مسابقات بعدی بهتر و بیشتر می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد اسماعیلی
۱۷:۳۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
شما آماده نباشید هم 5تا وزیر تو مملکتمون آماده هستن به علاوه رئیس لنگی فدراسیون فوتبال با یک تلفن بازی رو در میارن مثل بازی اولتون