سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از پروژه آسفالت روستای باب تنگل زرند

در پنجمین روز از دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) از پروژه آسفالت و بهسازی معابر باب تنگل از توابع بخش مرکزی شهرستان زرند بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  پروژه آسفالت و بهسازی ۱۱ هزار متر مربع از معابر روستای باب تنگل با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری مذکور و اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال افتتاح و امروز با حضور جمعی از مدیران شهرستانی واستانی،به بهره برداری رسید.
️ در مراسم بهره برداری از این پروژه علی صادق زاده فرماندار شهرستان زرند گفت:اقدام‌های عمرانی بنیاد مسکن در سطح روستا‌های این شهرستان خصوصاً در زمینه آسفالت ریزی معابر روستایی، انقلابی مهم در عمران و آبادانی روستا‌های شهرستان است. 

عباس فتاحی بخشدار مرکزی زرند نیز با تشکر از مشارکت بنیاد مسکن در آسفالت و بهسازی معابر اظهارکرد: آسفالت و بهسازی معابر روستای باب تنگل بصورت مشارکتی وبا متراژ  ۴۳۰۰ متر مربع توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۶۷۰۰ متر مربع توسط دهیاری روستا انجام شد.

او تصریح کرد: فعالیت‌هایی که بخشداری مرکزی زرند در روستا‌ها انجام داده، علاوه بر توسعه روستا‌ها نقش موثری در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها داشته است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.