سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آیین اختتامیه سومین جشنواره ادبی محراب عاشقی در استان قزوین

آیین اختتامیه سومین جشنواره ادبی محراب عاشقی استان قزوین با رویکرد تولید محتوا با موضوع نماز و نیایش در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد رستمی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوینگفت: آیین اختتامیه سومین جشنواره ادبی محراب عاشقی استان قزوین با رویکرد تولید محتوا با موضوع نماز و نیایش در فضای مجازی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

رستمی ادامه داد: جشنواره ادبی محراب عاشقی که اکنون اختتامیه سومین دوره آن برگزار می‌شود، یک مسابقه در دو بخش شعر و داستان کوتاه بود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: فراخوان این مسابقه در دی ماه سال گذشته منتشر شد و با توجه به اینکه در سال گذشته محوریت برنامه‌ها و اطلاع رسانی‌ها در فضای مجازی صورت می‌گرفت لذا این برنامه مخاطبینی از سایر استان‌ها نیز داشت.

رستمی اضافه کرد: از مجموع ۵۲ اثر رسیده در بخش‌های شعر (۳۶ اثر) و داستان (۱۶ اثر)، ۳ اثر به عنوان آثار برتر در زمینه شعر و سه اثر نیز به عنوان آثار برتر در بخش داستان معرفی شدند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در ادامهگفت: در بخش شعر، لعیا محمدی از قزوین، آرش پورعلیزاده از گیلان و مهرداد محرابی از تهران به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و در بخش داستان نیز کارینا کارخانه چین از مازنداران رتبه اول، لیلا روغنگیر قزوینی از قزوین رتبه دوم و مجتبی صفدری از گیلان رتبه سوم را بدست آوردند.

او گفت: این اداره کل به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه کتابخوانی از کتاب" لیله القدر " را باهمکاری چند دستگاه فرهنگی در دستورکار خود دارد.

در پایان این برنامه از نفرات برگزیده این جشنواره تقدیر شد و از کتاب لیلا روغن‌گیر قزوینی با عنوان خیابان‌ پاستور دریاچه عمیق رونمایی به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.