سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۲ محفل جزخوانی و تربیتی ویژه نونهالان در قزوین

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: دو محفل جزخوانی و تربیتی جهت ارتقا سطح تلاوت نونهالان و نوجوانان در ۲ بقعه چهار انبیا (ص) و آمنه خاتون (س) و یک محفل جزخوانی ویژه بزرگسالان در امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علی عظیمی رئیس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: در راستای حمایت از موسسات قرآنی و ایجاد فضای انگیزشی و ترغیب نونهالان و نوجوانان به آموزه‌ها و فعالیت‌های قرآنی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین موسسات قرآنی بیان و عترت النبی دو محفل جزخوانی و تربیتی جهت ارتقا سطح تلاوت نونهالان و نوجوانان در ۲ بقعه امامزاده صالح ابن الحسن (ع) و بقعه چهارانبیاء (ص) بعداز نماز ظهر و عصر و آمنه خاتون (س) ساعت ۱۵ باتلاوت قاریان نونهال و نوجوان در ماه مبارک رمضان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

عظیمی اضافه کرد: همچنین یک آئین جزخوانی ویژه بزرگسالان نیز در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) طبق روال هرساله، بعداز نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

او افزود: طبق برنامه ریزی‌های تدوین شده در اکثر امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان قزوین آئین جزخوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم برگزار خواهد شد و هر شهرستان حداقل یک آئین جزخوانی روزانه را در بقعه ش اخص خود با حضور قاریان و حافظان برتر شهرستانی برگزار خواهند کرد.

عظیمی گفت: اما با توجه به شرایط فعلی بیماری کرونا در استان و رنگ بندی جدید کرونایی، برگزاری هرگونه مراسم، منوط به نظر ستاد مرکزی پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا می‌باشد.

رئیس اداره امور قرآنی در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه نونهالان و نوجوانان قرآنی استان با همکاری مشارکت شورای عالی قرآن استان خبر داد و گفت: در راستای افزایش معلومات و آموزه‌های قرآنی و ارتقا سطح کیفی قرائت ویژه نوجوانان و نونهالان قرآنی با مشارکت شورای عالی قرآن استان اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضوراساتید و پیشکسوتان قرآنی استان در جمعه‌های ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) نمودیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.