سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقه «مهدویت از منظر نهج البلاغه» در قزوین برگزار می‌شود

دبیر اجرایی دفتر بنیاد بین المللی غدیر در استان قزوین از برگزاری مسابقه مجازی «مهدویت از منظر نهج البلاغه» از ۲۹ فروردین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محسن حق شناس دبیر اجرایی دفتر بنیاد بین المللی غدیر در استان گفت: از روز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه مصادف با پنجمین روز ماه مبارک رمضان به مدت ۴ روز، مسابقه مجازی «مهدویت از منظر نهج البلاغه» برگزار می‌شود.

حق شناس افزود: در این مسابقه از کتاب «مهدویت از دیدگاه نهج‌البلاغه»، اثر مهدى فقیه ایمانى که بیان گفتارهاى امام على (ع) و برخى از علماى اهل سنت درباره حضرت مهدى (عج) و مباحث مهدویت مى‌باشد نیز گنجانده شده است.

او اضافه کرد: به نفرات برتر مسابقه جوایزی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به بحث معرفی امام زمان (عج) در نهج البلاغه تصریح کرد: در نهج البلاغه ویژگی‌های متعددی از امام زمان (عج)، یاران امام، حوادث آخرالزمان، توصیه‌های امام زمان به منتظران ایشان و اشاره‌ای به دوران طولانی غیبت و رخداد‌های عصر ظهور بیان شده که خطبه‌های ۱۳۸، ۱۵۰، ۱۸۷، ۱۸۲ و حکمت‌های ۱۴۷، ۲۰۹، ۲۷۷ محور مباحث مسابقه است.

حق شناس با اشاره به شرکت کنندگان از ده استان کشور در مسابقه گفت: امیدواریم با اطلاع رسانی به موقع تعداد شرکت کنندگان افزایش یابد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.