سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا در دزفول همچنان می‌تازد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول میزان مراجعه افراد با علائم کرونا به بیمارستان‌های این شهرستان را افزایشی و نگران کننده عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول درخصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان گفت: میزان مراجعه افراد با علائم کرونا و همچنین تعداد موارد بستری در بیمارستان‌ها روند افزایشی دارد که همین موضوع باعث نگرانی کادر درمان شده است.

او همراهی مردم را یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در کاهش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ دانست و اظهار داشت: اگر همه مردم بصورت متحد و همزمان شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند و نسبت به حفظ فاصله گذاری اجتماعی پایبند باشند، شاهد کاهش آمار ابتلا به این بیماری منحوس خواهیم بود.

قمیشی درخصوص ظرفیت بیمارستان‌ها بیان کرد: ظرفیت‌سازی تخت‌های بیمارستانی انجام شده و تلاش می‌کنیم بتوانیم خدمات خوبی به بیماران ارائه دهیم، اما انتظار داریم مردم با همکاری و خودداری از حضور در تجمع و مراسم و دورهمی‌های خانوادگی و ماندن در خانه ما را در مهار و کنترل کرونا ویروس یاری دهند.

هم اکنون ۱۶ شهرستان خوزستان از جمله دزفول در وضعیت قرمز کرونایی و ۸ شهرستان نارنجی هستند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.