سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی الوحده: اشتباهات داوری در شکست تیم ما برابر پرسپولیس تاثیر گذار بود

تین کات سرمربی تیم فوتبال الوحده امارات درباره شکست تیمش برابر تیم پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تین کات سرمربی تیم فوتبال الوحده امارات درباره شکست تیمش برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: من به عملکرد بازیکنانم در بازی با پرسپولیس ایران افتخار می‌کنم  و به نظرم ما در این بازی مستحق کسب یک امتیاز بودیم.

او افزود: ما شکست سختی خوردیم، چون اشتباهات داوری در این بازی نیز در به وجود آمدن این نتیجه دخیل بود. افطار کردن بازیکنان  قبل از بازی با میوه و آب روی قدرت بدنی بازیکنان تاثیر گذاشت و نتوانستند کارایی لازم را داشته باشند.

تین کات در پایان خاطر نشان کرد: می‌توانستیم در این بازی نتیجه بهتری کسب کنیم و حداقل با نتیجه تساوی از زمین خارج شویم، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های آینده جبران کنیم و نتیجه مطلوب را برای صعود کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
کمیل
۱۳:۲۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
یورش ارتش سرخ به لیگ قهرمانان قاره کهن بایدباقدرت تمام با رقباجنگیدتا فینال انشااله
ناشناس
۰۱:۱۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
داداچ تو آسیا هیچ داوری به نفع تیمهای ایرانی کار نمیکنه جز کیسه چون کارشون خوب بلدن تو لیگ تمرین میکنن تو آسیا اجرا لامصب به هیچ کیم راز موفقیت در خرید دارو لو نامیده :))))
پسرپرسپولیسی
۲۳:۴۲ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
به امید پیروزی های بیشتر،پرسپولیس لیاقت قهرمانی آسیا رو داره ،چون مهرهای خوبی داره با تاکتیک وفنی هستن،ودراخر مربی بافهم وبادانشی مثل گل محمدی رو داره .....