سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت در زنجان:

هیچ وزیر بهداشتی در دنیا انقدر گرفتار تبلیغات منفی نبود

نمکی گفت: می‌خواهیم کرونا را به عنوان آفت جمع و جور کنیم، اما برخی سیاست زده تلاش می‌کنند تا با سیاسی کردن این مقابله به توفیقاتی در عرصه سیاست برسند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نمکی وزیر بهداشت در ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس در زنجان با انتقاد از برخی سیاسی کاری‌ها در راه مقابله با کرونا ویروس گفت: می‌خواهیم کرونا را بعنوان آفت جمع و جور کنیم، اما برخی سیاست زده تلاش می‌کنند با سیاسی کردن این مقابله به توفیقاتی در عرصه سیاست برسند.

او با تأکید بر اینکه تمامی کادر درمان و کسانی که به نحوی با گسترش کرونا مقابله می‌کنند هدفشان رضایتمندی مردم و رهبر معظم انقلاب است، افزود: کسانی که با نزدیک شدن انتخابات عامل تخریب دولت و دفتر رهبری هستند بدانند با هدف قرار دادن کل نظام چیزی عایدشان نمی‌شود.


او از مردم خواست تا در ماه مبارک رمضان رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی را مد نظر قرار داده و برنامه‌های معنوی این ماه را با پیش گرفتن اصول بهداشتی برگزار کنند، چرا که مخالفان و ناجوانمردان عرصه تبلیغات به دنبال بهانه‌ای هستند تا از طریق مقدسات علیه جمهوری اسلامی تبلیغ کنند، در حالی که اگر کسی به سفر‌های خارجی برود و برگردد و دچار کرونا ویروس شود صدای هیچ یک  از رسانه‌های معاند بلند نمی‌شود.


وزیر بهداشت از برخی بی اخلاقی‌های صورت گرفته در داخل کشور در زمان تأمین واکسن اسپوتنیک انتقاد کرد و افزود: یکی از غم‌های ما در فضای ناجوانمردانه تبلیغاتی است و هیچ وزیر بهداشتی در دنیا به این اندازه گرفتار تبلیغات منفی نشد.

او با بیان اینکه کادر درمان به پای ملت ایران ایستاده است و مغرضان داخلی و خارجی  نمی‌توانند از نمد مردم برای خود کلاهی ببافند، گفت: قطعا با همراهی ملت از این روز‌های سخت گذر خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.