سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شماره تلفن رایگان ۴۱۰۰ پاسخگوی شهروندان در زمینه خدمات پرستاری در منزل

شماره تلفن رایگان ۴۱۰۰ پاسخگوی شهروندان در زمینه خدمات پرستاری در منزل و ارائه مراقبت‌های لازم در رابطه با بیماران کرونایی خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مرکز پاسخگویی جهت انجام خدمات پرستاری در سطوح مختلف نظام سلامت و بر اساس نیاز مددجویان مطابق با شرح وظایف و اختیارات تعیین شده، طبق دستورالعمل ابلاغی معاونت پرستاری وزارت بهداشت درحال فعالیت است.

او گفت : مهمترین هدف از راه اندازی این مرکز ساماندهی، تداوم و هماهنگی در ارائه مراقبت از بیمار پس از ترخیص از بیمارستان، مراقبت ایمن و به صرفه در منزل و کاهش زمان بستری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی می‌باشد.

او افزود: کاهش هزینه‌های درمانی و مراقبتی، کاهش دوران نقاهت، کنترل و کاهش عفونت‌های بیمارستانی، توان بخشی و بهبود کیفیت خدمات پرستاری و در نهایت افزایش رضایت مندی بیماران و خانواده‌ها در مراکز درمانی از دیگر اهداف راه اندازی این مرکز است.

 روشنی افزود: شهروندان می‌توانند در ساعات اداری و روز‌های غیر تعطیل با شماره تلفن ۴۱۰۰ تماس بگیرند و سئوالات خود را با کارشناسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مطرح کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.